סרגל ניווט: דף הבית>> ימים מיוחדים | דפים קשורים: סיורים וירטואלים
מסע בעקבות מקומות בחייו של יצחק רבין
לחצו לפעילות
בעוד רגע תכנסו לחדר שמספר על האיש, על רבין.
החדר נוצר על מנת לחבר בינינו לרבין, למקומות בהם פעל, לאנשים שפגש, לדילמות שעלו כל זאת על ידי למידה, יצירת חוויה, התנסות וחשיבה היכן הדברים שמים אותי – את האדם הפרטי היום.
החדר טומן בחובו ידע וכלים רבים ומגוונים:
תמונות: כל תמונה תוביל אתכם לחדר נוסף, בכל חדר תוכלו למצוא, מיקום המקום על גבי מפת ארץ ישראל, מידע על המקום והקשר שלו לרבין, פעילות אינטראקטיבית לתלמידים, מעגל של''ח סביב ערך שבולט בתוכן החדר (לעיתים יופיע גם סרטון כזה או אחר באותו נושא)
חפצים: הקלקה על החפצים יובילו אתכם לסרטון קצר (ברוב המקרים) בו יוכלו התלמידים לצפות, ולהגיב במידה ותחליטו לעורר דיון בנושא / לסכם את הנראה בתוך הסרטון וכדומה.
קיר שיתופי: בחדר המרכזי מופיע המשפט "מה היית אומר לרבין לו פגשת בו היום". מומלץ לבקש מהתלמידים להיכנס ולרשום את דבריהם – הכניסה למשפט תעשה בתום הביקור בחדרים השונים.
רואים את רבין 1000 מ' מהבית: ברוח התקופה בה אנו נמצאים ,נמצא לכם בקישור רעיונות לפעילויות בנושא רבין בסביבה הקרובה ומהבית.
כמה צעדים והחלטות שיש לעשות לפני הביקור עצמו:
תיכנון: מומלץ להיכנס לחדרים השונים, להקליק לקרוא, לצפות ואז להחליט איך הביקור בחדר יראה, מה הם החדרים להם תכנסו, לאיזה פריט אתייחס בכל חדר (ידע, פעילות, סרטונים, מעגל של''ח וכו') (כמו לפני סיור בו אתם מתכננים את היום לפני שיוצאים לשדה).
החלטה בנושא התנהלות הביקור: מי מוביל את הביקור המורה או התלמיד נכנס לבדו.
בהצלחה
סרגל ניווט: דף הבית>> ימים מיוחדים | דפים קשורים: סיורים וירטואלים
מסע בעקבות מקומות בחייו של יצחק רבין
לחצו לפעילות
בעוד רגע תכנסו לחדר שמספר על האיש, על רבין.
החדר נוצר על מנת לחבר בינינו לרבין, למקומות בהם פעל, לאנשים שפגש, לדילמות שעלו כל זאת על ידי למידה, יצירת חוויה, התנסות וחשיבה היכן הדברים שמים אותי – את האדם הפרטי היום.
החדר טומן בחובו ידע וכלים רבים ומגוונים:
תמונות: כל תמונה תוביל אתכם לחדר נוסף, בכל חדר תוכלו למצוא, מיקום המקום על גבי מפת ארץ ישראל, מידע על המקום והקשר שלו לרבין, פעילות אינטראקטיבית לתלמידים, מעגל של''ח סביב ערך שבולט בתוכן החדר (לעיתים יופיע גם סרטון כזה או אחר באותו נושא)
חפצים: הקלקה על החפצים יובילו אתכם לסרטון קצר (ברוב המקרים) בו יוכלו התלמידים לצפות, ולהגיב במידה ותחליטו לעורר דיון בנושא / לסכם את הנראה בתוך הסרטון וכדומה.
קיר שיתופי: בחדר המרכזי מופיע המשפט "מה היית אומר לרבין לו פגשת בו היום". מומלץ לבקש מהתלמידים להיכנס ולרשום את דבריהם – הכניסה למשפט תעשה בתום הביקור בחדרים השונים.
רואים את רבין 1000 מ' מהבית: ברוח התקופה בה אנו נמצאים ,נמצא לכם בקישור רעיונות לפעילויות בנושא רבין בסביבה הקרובה ומהבית.
כמה צעדים והחלטות שיש לעשות לפני הביקור עצמו:
תיכנון: מומלץ להיכנס לחדרים השונים, להקליק לקרוא, לצפות ואז להחליט איך הביקור בחדר יראה, מה הם החדרים להם תכנסו, לאיזה פריט אתייחס בכל חדר (ידע, פעילות, סרטונים, מעגל של''ח וכו') (כמו לפני סיור בו אתם מתכננים את היום לפני שיוצאים לשדה).
החלטה בנושא התנהלות הביקור: מי מוביל את הביקור המורה או התלמיד נכנס לבדו.
בהצלחה
לא מצליחה ללחוץ על התמונות