סרגל ניווט: דף הבית>>מכלול נופאדם >> העשרה | מתאים לכל סדנה ובכל עת
מה אני רואה
שיעור סנכרוני "מה אני רואה" שיעור המותאם לתקופה בה אנו מלמדים בזום כאשר התלמיד יושב בביתו ואינו יכול לצאת ולחוש את הנוף ארץ ישראלי. שיעור זה מותאם לכלל הסדנאות ,ומשתמש בפורמטים הבנויים כמעיין רבדים המשלימים זה את זו.
מטרה : התלמיד ילמד את חווית הסיור בנוף הארץ ישראלי בהתאם למפגש הסדנאי והאישי של המורה ובכך ילמד התנהלות בשטח ובסיורים הבאים לבוא.
אופן השיעור - המורה מכין את קישורי הזום כולל שאלון [מצורף]לצ'אט, כאשר המחשב דלוק. המורה מכין את קישור הזום מראש לכלל תלמידי הכיתה עם אפשרות של כניסה אוטומטית ללא צורך באישור. המורה נכנס לקישור מנייד ויוצא לסיור שטח בנוף הארץ ישראלי לבחירתו. והתלמידים עוקבים אחריו בהתנהלותו בחוץ[שטח]
הרבדים שיכללו בשיעור חוץ זה הם :
ערכים- ניתן להרים פסולת, לעזור לשכן וכו.
מיקום גיאוגרפי- תצוגת נוף.
צמחים- מה שמזמן לי הסיור - רצוי להכין מראש ידע.
בעלי חיים- מה שמזמן לי הסיור.
התנהלות חוץ- נעלי הליכה ,כובע, מים וכו.
שימוש בחושים- הקשבה, ריחות, טעם, מראה.
אופן השיעור - המורה מכין את קישורי הזום כולל שאלון [מצורף]לצ'אט, כאשר המחשב דלוק. המורה מכין את קישור הזום מראש לכלל תלמידי הכיתה עם אפשרות של כניסה אוטומטית ללא צורך באישור. המורה נכנס לקישור מנייד ויוצא לסיור שטח בנוף הארץ ישראלי לבחירתו. והתלמידים עוקבים אחריו בהתנהלותו בחוץ[שטח]
הרבדים שיכללו בשיעור חוץ זה הם :
ערכים- ניתן להרים פסולת, לעזור לשכן וכו.
מיקום גיאוגרפי- תצוגת נוף.
צמחים- מה שמזמן לי הסיור - רצוי להכין מראש ידע.
בעלי חיים- מה שמזמן לי הסיור.
התנהלות חוץ- נעלי הליכה ,כובע, מים וכו.
שימוש בחושים- הקשבה, ריחות, טעם, מראה.
שאלון לשיעור- כפי שהתלמידים רואים אותו
לקבלת עותק לעריכה לחצו כאן
סרגל ניווט: דף הבית>>מכלול נופאדם >> העשרה | מתאים לכל סדנה ובכל עת
מה אני רואה
שיעור סנכרוני "מה אני רואה" שיעור המותאם לתקופה בה אנו מלמדים בזום כאשר התלמיד יושב בביתו ואינו יכול לצאת ולחוש את הנוף ארץ ישראלי. שיעור זה מותאם לכלל הסדנאות ,ומשתמש בפורמטים הבנויים כמעיין רבדים המשלימים זה את זו.
מטרה : התלמיד ילמד את חווית הסיור בנוף הארץ ישראלי בהתאם למפגש הסדנאי והאישי של המורה ובכך ילמד התנהלות בשטח ובסיורים הבאים לבוא.
אופן השיעור - המורה מכין את קישורי הזום כולל שאלון [מצורף]לצ'אט, כאשר המחשב דלוק. המורה מכין את קישור הזום מראש לכלל תלמידי הכיתה עם אפשרות של כניסה אוטומטית ללא צורך באישור. המורה נכנס לקישור מנייד ויוצא לסיור שטח בנוף הארץ ישראלי לבחירתו. והתלמידים עוקבים אחריו בהתנהלותו בחוץ[שטח]
הרבדים שיכללו בשיעור חוץ זה הם :
ערכים- ניתן להרים פסולת, לעזור לשכן וכו.
מיקום גיאוגרפי- תצוגת נוף.
צמחים- מה שמזמן לי הסיור - רצוי להכין מראש ידע.
בעלי חיים- מה שמזמן לי הסיור.
התנהלות חוץ- נעלי הליכה ,כובע, מים וכו.
שימוש בחושים- הקשבה, ריחות, טעם, מראה.
אופן השיעור - המורה מכין את קישורי הזום כולל שאלון [מצורף]לצ'אט, כאשר המחשב דלוק. המורה מכין את קישור הזום מראש לכלל תלמידי הכיתה עם אפשרות של כניסה אוטומטית ללא צורך באישור. המורה נכנס לקישור מנייד ויוצא לסיור שטח בנוף הארץ ישראלי לבחירתו. והתלמידים עוקבים אחריו בהתנהלותו בחוץ[שטח]
הרבדים שיכללו בשיעור חוץ זה הם :
ערכים- ניתן להרים פסולת, לעזור לשכן וכו.
מיקום גיאוגרפי- תצוגת נוף.
צמחים- מה שמזמן לי הסיור - רצוי להכין מראש ידע.
בעלי חיים- מה שמזמן לי הסיור.
התנהלות חוץ- נעלי הליכה ,כובע, מים וכו.
שימוש בחושים- הקשבה, ריחות, טעם, מראה.
שאלון לשיעור- כפי שהתלמידים רואים אותו
לקבלת עותק לעריכה לחצו כאן