סרגל ניווט: דף הבית>> משבר האקלים וקיימות

שינוי האקלים

למעבר לאתר בפורטל עובדי הוראה לחצו כאן

האם אנחנו יכולים להשפיע על משבר האקלים ועד כמה אנחנו יכולים לשנות את המצב? לעצור את השריפות, את התגברות גלי החום והשטפונות?
בשנים האחרונות חווה העולם אירועי מזג אוויר קיצוניים אשר הביאו את מנהיגי העולם להתכנס בוועידת האקלים הבין-לאומית בגלזגו, סקוטלנד. מדענים מרחבי העולם מסכימים כי הוועידה היא רגע מכריע וקריאה לאנושות לצמצם את ההשלכות החמורות של משבר האקלים. לשם כך יש להגיע להחלטות משותפות בדבר הפעולות הנדרשות למיתון פליטות גזי החממה ולהיערכות להשלכות של משבר האקלים

חינוך אקלימי
חינוך אקלימי מהווה נדבך משמעותי ביכולת של כולנו להתמודד עם שינויי האקלים והשלכותיהם. מטרתו היא לפתח ידע, מיומנויות ועמדות בקרב התלמידים כך שיוכלו לקבל החלטות מושכלות ולפעול למען  התמודדות עם משבר האקלים ברמה האישית, המקומית והגלובלית. לצד הבניית מודעות וידע, חשוב לשלב פעילות חווייתית המובילה לעשייה ולספק תמיכה במישור הרגשי, שכן התמודדות עם אירועי קיצון עלולים  עורר חשש ודאגה.

למעבר לאתר בפורטל עובדי הוראה לחצו כאן

סרגל ניווט: דף הבית>> משבר האקלים וקיימות

שינוי האקלים

למעבר לאתר בפורטל עובדי הוראה לחצו כאן

האם אנחנו יכולים להשפיע על משבר האקלים ועד כמה אנחנו יכולים לשנות את המצב? לעצור את השריפות, את התגברות גלי החום והשטפונות?
בשנים האחרונות חווה העולם אירועי מזג אוויר קיצוניים אשר הביאו את מנהיגי העולם להתכנס בוועידת האקלים הבין-לאומית בגלזגו, סקוטלנד. מדענים מרחבי העולם מסכימים כי הוועידה היא רגע מכריע וקריאה לאנושות לצמצם את ההשלכות החמורות של משבר האקלים. לשם כך יש להגיע להחלטות משותפות בדבר הפעולות הנדרשות למיתון פליטות גזי החממה ולהיערכות להשלכות של משבר האקלים

חינוך אקלימי
חינוך אקלימי מהווה נדבך משמעותי ביכולת של כולנו להתמודד עם שינויי האקלים והשלכותיהם. מטרתו היא לפתח ידע, מיומנויות ועמדות בקרב התלמידים כך שיוכלו לקבל החלטות מושכלות ולפעול למען  התמודדות עם משבר האקלים ברמה האישית, המקומית והגלובלית. לצד הבניית מודעות וידע, חשוב לשלב פעילות חווייתית המובילה לעשייה ולספק תמיכה במישור הרגשי, שכן התמודדות עם אירועי קיצון עלולים  עורר חשש ודאגה.

למעבר לאתר בפורטל עובדי הוראה לחצו כאן

השאר תגובה

אימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *